11 Ekim 2009 Pazar

okul modu nickleri

нαуαт ѕєиιиℓє güzєℓ " Ċαήıмıή ìςí '' ѕα∂є¢є ѕєиιиℓє...!


Kiss me,out of the bearded barley

nightly, beside the green grass.

Swing, swing, swing the spinning step,

you wear those shoes and I will wear that dress



okul modu nickleri



Ben Bir ÖLüme Gülerim Bir GÜLÜME Ölürüm..!



Sana birşey olur diye aklım hep sende

Rüyaların bile benim göz hapsimde

Seninle yanan yürek üşümezmiş ömrünce

Benim öbür yarım bedelsin tüm sevgilere

Benim öbür yarım bedelsin sen herşeye





Hiçbir insan görmek istemeyen kadar kör değildir.







Körcehaletçirkefleştirir insanları !







bak bakalım bana,senin yalancı gözlerinin ruhu kalmışmı bende!







άЯ†Іκ ємáŋє† ĐμЯмá ķáŁвίмĐє, ŏŁűмѕűζ ķιŁ ķєиĐίиί!









Bitiriyorum...

Kapat gözlerini...

Üç nokta bıraktım senli günceme...

Anlamı saklı bende...

Unutma ,"gözyaşım sende"….





silgözyaşlarını,

düşlerinlesarılbana...



Yüreğimdeki çöpler birikti.



emo msn sözleri



Hєp кöя кüтüк * sєviyoяuм

Hєp тövbєLєя єdiyoяuм

Sıятıмdα yüк тαşıyoяuм

BiLмєм ηєdєη yαşıyoяuм..?

Adam olmadan süpermen olamazsın .



~* yokLuğunLa vaRoldum .. şimDi ak içimden qiT yüreimDen .. yaDa qit - me .. koRkuoRm





..Kimsэlэr görmэsin,Kimsэlэr biLmэsin bnmLэ ya$asın öLsün bu sэvDa







ςıк αятıк яüуαℓαяıм∂αη ∂üşℓєяιмι ραуℓαşмα вєηℓє...



Canının her yanışında.Canım acıyo.

Gülmekten Kırılıyorumda



Değersizliğine verdiğim değerden utanıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sitemize bi katkınız olsun yorum için teşekkürler