11 Ekim 2009 Pazar

Affetme nickleri

Bén DostLarimi Né KalbimLé SéVérim. . NéDé akLimLa oLurYa ! Kalp durur.. aKil uNuTur Ben sadece Ruhumla SéVérim o Né.Durur Ne De unutur






Seni Kaybetmeme Neden oLan Sevqimin BüyüKLüqü müydü?Yoksa Kalbinin KüçükLüqü mü?





Kalbi önünde bir kız cocuquyum Kıyabilirsen qel üz!





bu dünyaya tek geldik tek gideriz.. bizi 3 kuru$a satanı biz bele$e veririz..





Kapatıp gözlerimi...☆

SonsuzLuğa bıraksam kendimi ...☆

SonsuzLuğun koynunda uyusam ...☆

Bir daha hiç uyanmasam...☆



Dönüyorum kârânLığın içindê sêndên arta kâLân yâmâLı cümLêLêrimê…

Tükêniyorum hêr hârftê...

__oOo__

Vê bitiyorum ‘noktâ’ (.) misâLi…

Affetme nickleri



♠maÇakızı♠





GüzéLLíGé Sáhíp oLmäyä çäLışmıorúm,Istédígím Hérşéyí éLdé édébíLíorúm..!

Bény färk étmén íçín gozLérínín íçíné bäkmíorúm,färk édénLérín yänínä kéndím gídíorúm..

Affet beni gülüşlerim...

Yalancı gülmelere kanıp gönülden gülmelerimle

karşılık verdirdim.Yüreğimi ağlattılar sen yine de gülmeye devam ettin...





af msn sözleri





Affet beni Yarabbim...

Verdiğin bu canın hakkını veremedim...

Yüreğimi bir kulun yaralamasına,gözlerimi ağlatmasına,

Kollarımı bağlatmasına izin verdim...

Affet beni yarabbim O'nu çok sevdim....







Doğru zamanlarda yanlış insanlara,

yanlış zamanlarda doğru insanlara mahkum oldu bu yürek...

Belki doğruyu görmeye yetmedi gözlerim.

Belki de yanlışı silmeye yüreğim...





Hayat 3 yanlışım dan biri olarak seni götürdü,







SEN

BANA FAZLA GELDİN CANIM

ÜSTÜ KALSIN BU SEVDANIN…





Boşâmı yandı kırmızı gül'lér ¿

Néysé boşvér..







Biz en sevDiğimiz uçurtmaLarı yırttık saLdık rüzgâra

Son oyunu oynadık bitti!!!

özür nick





ßir öykünün icindê, bir kâhrâmân diLindê

ninê'min bêLLêqindê bir zâmân diLimindêyim

, .. . ,







Ruh da gêL-git hezêyan.. .Kah ! gri’ye çaLan rêsmin.

Kah ! nöbêt arkası şarkın.!!.Têdavi sen oLan; sênsizLik. .





xx.Ruhum âZâptâ.xx

BuLâmâdığım şâh dâmârım iSe âkLımdâ

AnLâtâmâdım kenDimi, dinLetemedim insânLârâ

ÇektiLer sândeLyemi, ve iLmek boynumda âstıLâr!!!

ÖLüp gittim, gözLerim açık, Şizofreni duyguLârdâ...



Şizofren bir Lekeyim ben, sokâğâ sıkışân

SürekLi dip notLâr tutuyorum dostLârım size

Gün geçtikçe ruhumâ dokunduğunuz iÇin!





ve ben ilk kez sende gördüm gülümseyerek ölmeyi, kristal cam parçalarında.....



son görüşmemiz olacaktı kapıdan umutsuzluk gibi çıkıp gittiğimde. veda etmeyi sevmezdi hiç , etmedi de . . .





korkularımız bir ömürdü.... ömrümüz yoksul bir sır ....





bu kadar sınırlı değildi yaşamak ! .....







gözlerinde farkedemediğin ışıltılar zehir saçan mutluluğundu senin !......





Seni Kaybetmeme Neden oLan Sevqimin BüyüKLüqü müydü?Yoksa Kalbinin KüçükLüqü mü?

Kéndíní íspät étmék íçín şékíLLéré kopék oLmuorúm ,bén kím oLdúgúmú zätén ,bíLíorúm..



✖ En iisi yannızLık o beni Hiic terketmedi..! ✖



�Ni

qiMSe

AnLamaDı..

vE

AnLayamaZ

sEnDe

AnLamaYa çaLı$mA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sitemize bi katkınız olsun yorum için teşekkürler