26 Ekim 2009 Pazartesi

Vazgeçilmez msn nickleri

[...] 3 nOkta anLayana çOk dérin msj wéRiR... anLaDın sen Onu..!
doğruyu buLana kdr yanLış yapıcm bundn kimene değiLm 1şeyin anLsana 0Lmadım hiçbirşein !

Vazgeçilmez msn nickleri

qeLdiqinDe ßuLuRsan ßeni ßiLKi yeni enişTen doLduRmuş Yerini..xD (
mutlulk ıkı dakıka kıcının ustunde dur ya xD
SaKın qeRi qeLme..Yeni EnişTen vaR SöyLemedi Deme..!
Kendini VazqeçiLmesmi SanıorSun

SaçmaLıoRSun..

Yeni aşkımLa

muTLuyum..!
●~๋●qiDen döNdüqünDe esKi yeRini aRamaSın benDe.·
Çékti gitti tıpkı böyLé zor durumda ..Çok koLaydı béLki onun için béLki çarésizdi,gitti..!
Param İçin Yanıma Geliceksen Fiyatını Söyle Ve Defol..;).

Kapım Kapanmz Barışmak İsteyn Barışsn Ama Korkmda Yok Yani Ortalk Karışsn!

1 şey Bnm diiLse yeTernCe isTemeDiqimDenDir;)

sÖyLeme baNa deRdiNi deRdm siqeR deRdiNi.;)
BiŞeynMi kaLdı beNDe ne DuruoSun siqDir oLup qiTsene ?

heRkez keNdiNe daiR BiseLer sacMaLarKen bN oNu buLdm..!!

Tek birşey de ki geri dönsün bütün umutLarım..Beni gömmüş herkes..Yaşamaktan bıktım..Diğeride bıkkın gerçek boğazımı sıktı..

Parantez aç bana (dünyanda)..

Tırnak içine al "beni"..

SénSiz bénDén bi bOk oLmaZ anLadı heR keS..

ßeni sewDiqin kaDar Sana aşıqım baNa kızqıdıqın kaDar sana kızqınım baqışLayın ben 1 kaÇKınım..

her neySe ! bir ‘O’ kadar gereksiz… ama bir ‘O’ kadarda güzeLdi sewmek…

suskunLuğumu hafife aLma … konuŞursam kaLdıramazSın !

sewenLer oLmaSaydı, sewiLenLerin götü kaLkarmıydı ?

ipi kopmu$ uçurtma gibiSin g*tün baŞın oynuo

yalanların mı kalbe etki etti, sevdiğim adamsa harbi bir dönek mi???

Adımı tükürün azınızdan çiğnediğinz yeter !

Nefret ettim bazınızdan,dostum düşmanımdan beter.

Kmse kusura bakmasn,ynımda kmse kaLmasın

ve kimsede surat asmasın, Lan sen arkadas mısın ?

Kadının orspusndan değil ama Erkeğin orspusundan korkucaksın...

Çok merak ediyorum kendinizi merak edip hiç aynaya bakıyo musunuz ?

Sanırım farketmiyosunuz ama girdiğiniz triplerin içinde çok komik görünüyosunuz ,)))
qünümün anLam we Önemi sen diiLsn sesini kes bebek.(; [ nokta ]

kafm bzuq.

Okby

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sitemize bi katkınız olsun yorum için teşekkürler