15 Ekim 2009 Perşembe

Dehset Nickler

yα вєи fαzLαyıм вu düиyαdα yαdα вu düиyα sєиsiz fαzLα вαиα
sєутαиıи тєк güиαнı мєℓєgє σℓαи αşкıумış...:




yürєğiмdє göмdüм sєиi söкüp αтмαк мüмкüи dєğiℓ yαиıмdα oℓαмαsαиdα rüyαℓαrıи yєтєr bαиα

vebalı bir hücre gibi vücuduma giriyor 'buz' soğuğu duygular..

düşüмdє isтαивuLuи dörт вir yαиı sєиiиLє кαpLı
vєвαLı вir нücrє giвi vücuduмα giriyor ‘вuz’ soğuğu duyguLαr.
нαyαт кızgıи вoğα вєи кıямızı pєLєяiи
BU ALEMDE HERKESE İSYAN SANA AŞK VAR … .!



öLüм öиcєsi yorguиLuк vαr gözLєriмdє….göLgєм вiLє вoğмαк içiи fırsαт кoLLuyor

BeN HayaTTa eN çoK öLmeyi SevdiM


bütün aynalar seni gösteriyor... ya da sensizlik gördüğüm...


αииє вєи мαиyαк oʟduм
"aklımızı ve irademizi nefsimizden üstün tutabileceğimiz için bizler insan olarak yaratılmışız

çarmıha gerilmekle eşdeğermiş "elveda"nı engelleyememek

yαLиız; sєиiи єLiиdє soLαcαкsαм кopαr вєиi dαLıмdαи…
yαLиızLıк вüтüи dαмαrLαrıмı çαтLαтıyor….!!!
sєиsiz gєçєи нєr gєcє pαrLαyαи yıLdızLαrα uмuтLα вαктıм.YαLиız sєиi düşüиєrєк gözLєriмi кαpαттıм.RüyαLαrıмα girєrsiи diyє єrкєиdєи yαттıм…
Bu αℓємdє нєrкєsє isуαи sαиα αşк vαr!
köşeye oturmuş esrar çeken,çarşaf paketi cebinde gezen,canı sıkıldımı adam kesen AŞIK GÖRÜRSEN BEN! HATIRLA

BEN SENSİZ GEÇEN GÜNLERİME ÜZÜLÜRKEN SEN BELKİ BENSİZLİĞE SEVİNECEKSİN AMA ŞUNU UNUTMA BİR TANEM BİR GÜN SENDE SEVECEKSİN

SENİ SEVMEK ACILARIN EN BÜYÜĞÜ OLSA GEREK SENİ DÜŞÜNÜRKEN GÖZYAŞI DÖKMEK YAŞANABİLECEK EN BÜYÜK SEVİNÇ DEMEK

YAĞMUR MUTLULUGUMA GÖLGE DÜŞÜRMEK İÇİN YAĞIYORSUN ALDIRMIYORUM NİYETİN BENİ ISLATMAKSA BEN ZATEN AĞLIYORUM

SENİ BULMAKTAN ÇOK ARAMAK İSTERİMSENİ SEVMEDEN ÖNCE ANLAMAK İSTERİM SENİ BİR ÖMÜR BOYU BİTİRMEK DEİL SANA HEP YENİDEN BAŞLAMAK İSTERİM.

düşünür, seni özlerim, sevgilerin özlemlerin derinliğinde ne olur kır bir kez şeytanın bacağını beni hatırla, bir son bahar serinliğinde… Seni, senden uzakta, sensiz, seninle yaşıyorum…
*Seviyorum sevmenin acı verdiğini Her sevenin sevilmediği bile bile ... Ama yine de bir umut taşıyorum .Belki seven sevilir diye.

Yüreğime bir türlü o gitti diyemiorum....

dehşet nickler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sitemize bi katkınız olsun yorum için teşekkürler