20 Ocak 2010 Çarşamba

Havalı nickler


ÇOKTAN UZAKLAŞTIM BIRAKTIM BİR YERLERDE UNUTTUM SENİ AŞK;HATIRLAT KENDİNİ BANA....!


Seni özlüyormuyum özlüyorum... tıpkı çocukluğumda oynadığım sokakları özler gibi... tıpkı ağlayarak annemden pamuk şeker ister gibi... MASUMCA VE HALA BU YAŞA RAĞMEN ÇOCUKCA!...

'Sewmek beni bırakıp Nereye Gidiyorsun Demek DegiLGittigin YerLerde DUALARIMLA seni Koruyacagım diyebiLmektir'!!!

üç kuruşluk insana beş kuruşluk değer verirsen aradaki iki kuruşa seni satar...

dudağında sır kalamam…yüreğinde yer bulamam…gidiyorum artık kalamam…

unut beni unut gitsin bu hikaye burda bitsin… yar gözün aydın yar gözün aydın artk bendn kurtuldun yar …

gururı ziyan eden sözümü tutaçağım seni unutaçağım romandı eskiden seven kizin romani şimdi veda zamanı…

• ….. Hediye Edilen Gunlerinde bir Duaci Ol Uluya Anlasilmadan Kapanmasin Darbeler Yesende Yuregine Affetmek en Asil Intikam…..

KaLbİm KaFeStE RuHuM SoN NeFeStE!!!

Aşk mı?=Ölümüneİçmek mi?=Sabahlara kadarKorkumu?=Sadece ALLAHKavgamı?=Atara Atar Satıra Satır…!

Havalı nickler

Aşk insanın hem dostu hem de düşmanıdır. ınsanı onun gibi yıkan onun gibi sevindiren bir şey daha yoktur hayatta

?•??•?• Öyle Bir Sevdiki kalbim Unutmaz Artik Bir An »» Seni ==>> ....?????
DegEriMi bİLemeDin haYatıMı maHvettiN yAzık ki seNin giBisine göNül vermiŞim... aŞkımm çEk giT haYatıMdan...

ne kadar detaylı ρlanlarsan kader sana o kadar sert vurur...

!...hayatta en açi sey ;insanoglunun yasam sureçindeki kaçirmis oldugu ƒirsatlardir...!
׺°”˜`”°º× insan gençliginde ögrenir yaslandiginda anlar ׺°”˜`”°º×
insanin yaρabileçegi en büyük ƒenalik kendisine olan güvenini kaybetmesidir
...insanlara üçünçü bir sans verme ikide kal...
kalbin mantiga sigmayan ayri bir mantigi vardir
...keske sözçügü yerine bir dahaki seƒere demeyi dene...
...konusmak ihtiyaç olabilir ama susmak bir sanattir...
sevgililer güzellige zamanla alisiρ onu gözleriyle degil duygulariyla görmeye baslarlar
sevmek bir baskasinin hayatini yasamaktir
umudunu yitirmis olanin baska kaybedeçek birseyi yoktur
--balarını aƒƒet ama kendini asla sözlerde yalan çoktur ama gözlerde asla unutulmadıgın zaman unutuldum sanma insan herşeyden bıkar ama sevdiginden asla
asamỉyorum enğellerỉ ğöζüm κara ğönlüm delỉ bu asκỉn sençe bedelỉ yasamaκtan vaζğeçmeκ mỉ..!
κarsỉlỉκsỉζ sevğỉnỉn ve₣asỉζ sevğỉlỉnỉn bombos κalan bỉr elỉn açỉsỉnỉ bana sor bana sor yalnỉζlỉğỉ..!
Üζülsen elỉne bỉrsey ğeçmeζκỉdünyanỉn halỉ bu hỉç değỉsmeζκỉsans ne ζaman ğüler bỉlỉnemeζκỉ dertlere bosverỉρ yasamalỉsỉn..!
asκtan yüzümüz ğülmedỉ dỉyetanrỉya bu ỉsyan bu sỉtem nỉyeheρỉmỉze çanı o verdỉ ỉseκul ve₣asızsa tanrỉ ne yaρsỉn..!

••.•´¯`•.•• eภ ๒üyük คşkı๓ รeภรเภ••.•´¯`•.••

~~~nasıl bir sevdaysa bu "karşı" koyamam~~~

yarım kaldım.. seni düşünerek bitti bir geçe daha.. gözlerim anlatıyor hislerimi ama..ben istesemde kelimelere dökemiyorum...ağlıyorum ağladıkça bir kez daha anlıyorum seni ne çok sevdiğimi..öyle bir hale geldim ki baktığımgördüğümduyduğum sensin.. çok uzaklardasın(!) ama...
seni seviyorum...
dünyada birini çok ƒazla seveçeksem o benim öleçegim kişi olaçak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sitemize bi katkınız olsun yorum için teşekkürler